2014. május 20., kedd

5 perces pizza, kelesztés nélkül

Már megint 5 perc alatt kellett kitalálnom és létrehoznom valamit. A fiúk éheztek. Jó, én is. És megint rákerestem egy receptre és talált! Nem is akármennyire! Az urak úgy tolták be, majd bele fulladtak. Még a morzsákat is felcsipegettük! Igazi vastag tészta lett és tényleg nem kellett keleszteni, így időt spóroltam meg....úgy egy órácskát. :)

Az összesrecept.hu oldalán találtam, Ízemlékek blogján. Pikk-pakk pizzának írják, tényleg az! Az élesztő mennyisége hiányzik az összetevők közül, én 2 és fél dekát tettem bele. A tészta könnyen kezelhető, nem ragad, azonnal összeáll.



Hozzávalók:


Tésztához:

3 dl tej

1 kk. cukor

6 ek. napraforgóolaj

kb. 3 bögre finomliszt (1 bögre = kb. 3 dl)

kevés só
2 dkg élesztő


A pizzaszósz hozzávalóit és a tészta elkészítési módját ITT TALÁLJÁTOK!  Én a pizzaszószhoz kevesebb fokhagymát használtam, mivel nem igen szeretik itthon. Feltétként kolbászt, sonkát, felkockázott hagymát, 1-2 karika erős paprikát használtam, végül reszelt sajtot szórtam a tésztára. A tepsit is kiolajoztam vékonyan és a tészta tetejére is locsoltam egy pici hidegen sajtolt házi napraforgó olajat.  Készítse mindenki kedve szerint! :)

Jó falatozást! 


Ui.: nekem egyébként van egy tuti befutós pizzareceptem az oldalon, de ez is van olyan!! (Ez a recept szupertitkos, pszt!)