2014. május 25., vasárnap

Sünitorta gyermeknapra

Most kérek elnézést a süni kinézete miatt, ebben én nem vagyok jó, ez van. A fiam hosszan gondolkodott, hogy milyen állatot ábrázol. :D  De a gyerek nagyon örült és annyira finom volt (sima csokis torta/piskóta), hogy két-három tányérral is ettünk belőle. A piskótát a leírás szerint készítsétek el, tehát felvert tojásfehérje és bele a többi hozzávaló kézi habverővel. Én nem tudtam a piskótát vízszintesen kettévágni, nem volt olyan magas, de sebaj, mert ahogy tornyoztam fel a süni hátát, folyamatosan kentem a finom krémmel. Amikor megvágtuk, igazi nagy csokitorta szeletek jöttek ki. Nagyon finom, mind a piskóta, mind a krém. Volt mit kinyalni.....mármint lábast. :)



A receptet és elkészítését, na és ahogy eredetileg kinéz, ITT TALÁLJÁTOK!  Hát nekem még egy kicsit gyakorolnom kell.... :)  Egy sima körformában csokitorta is készíthető belőle, nem fogjátok megbánni! Ilyenkor számoljunk dupla adag piskótával!