2017. szeptember 7., csütörtök

Levendula lány sárgabaracklekváros muffinja

Sokféle muffin receptet próbálgatok, bevallom azért, mert ennél gyorsabb elkészítésű édesség a világon nincs. Egy nagyon helyes kis gasztro blogra bukkantam, már a neve is kedvesen cseng számomra: Levendula lány. :) Nekem általában az olyan receptek szimpatikusak, melyekhez a legtöbb hozzávaló fellelhető a saját kamrámban és semmi extra dolgot nem kell pluszban vásárolni hozzá. A házi sárgabarack lekvárommal pedig élen járok, kamra telítve idén is! :) Nézzük akkor ezt a muffint, mely valahogy folyton eteti magát....ezért is mutatom meg nektek. No meg a receptet is elmentem ezzel a mozdulattal.





Hozzávalók egy muffin tepsit tekintve (12 db) a blog szerint:


250 g liszt
1/2 csomag sütőpor (3 teáskanál durván)
1/2 teáskanál só
250 ml tej
60 ml étolaj
1 egész tojás
100 g kristálycukor
1 csomag vaníliás cukor
100-150 g (sárgabarack)lekvár
+ mazsola, csoki, kakaópor, aszalt gyümölcsök, vagy bármi, amit csak kitalálunk!


A muffin pontos elkészítését Levendula lány blogja oldalán találjátok ITT!

Engem ismertek, én bedobtam minden hozzávalót (még csak nem is szitáltam!) egy robotgépbe és összekevertem a tésztát. Első körben most kakaóval és apró dió darabokkal spékeltem meg. 200-210 fokos előmelegített sütőben valóban 25 perc alatt sültek meg a muffinok. :) Amikor egyet elfalatozgatok, máris kívánom a másikat. Jönnek-mennek ezek a muffinkák a számban szépen sorban. Nektek is? :)