2014. október 6., hétfő

Bögrés almás-diós

A Femina.hu oldalán találtam a receptet (bár szerintem tök más fotó lett a süteményről megadva). 
Kapj elő egy bögrét, mérd ki a hozzávalókat, kutyuld össze és máris kész egy igazi, őszi, finom kis sütemény! No faxni az egyszerűség jegyében.....


 

Hozzávalók:

1,5 bögre liszt
1 bögre cukor
1 bögre finomra őrölt dió
1 bögre tej
2 közepes alma reszelve
2 tojás
1 csomag sütőpor
1 csipet só
1,2 dl - fél bögre - olaj


Igen, ezt itt mind tehetjük bele egy keverőgépbe (épp hogy keverünk rajta egyet), majd mehet is a sütőpapírral bélelt tortaformába vagy tepsibe a tészta. Előmelegített 180 fokos sütőben sütjük a Femina szerint 20 percig, nekem ez minimum a duplája volt. Figyeljük a tetejét, hogy szilárduljon és végezzünk tűpróbát is. Ha kihűlt, tetejére csokoládmázat önthetünk (én tortabevonót használtam egy kis olajjal kikeverve).