2013. augusztus 25., vasárnap

Kinder bueno torta Moha konyhájából

Bár Moha azt írja, hogy ez a torta tömény, nekem egy kész édesség orgazmus. Embertelen finom! Egy 10-es skálán már 15-ös! :))) Nem mondom, hogy olcsó, mert egy egész üveg Nutella kell bele, ami ugye nem két fillér, de higgyétek el, MEGÉRI!!! Moha csodás, profi fotóját és a torta kinézetét én meg sem tudom közelíteni. De nem is ez a lényeg. A pici fiamnak készítettem neve napjára. Az enyém így sikerült:

Hozzávalók 26 cm átmérőjű tortaformához a tésztához:


4 tojásfehérje
4 evőkanál cukor
1 evőkanál olaj
1,5 evőkanál liszt
1,5 evőkanál zsemlemorzsa
1 kávéskanál sütőpor
10 dkg dió durvára vágva
40 dkg csokoládés mogyorókrém (Nutella)



a krémhez:

5 dl tej
2 dl habtejszín
6 tojássárgája
12 dkg cukor
50 g étkezési keményítő
2 teáskanál vaníliakivonat (én mindig vaníliás cukrot teszek bele)
10 dkg étcsokoládé
2 evőkanál kakaópor
15 dkg puha vaj
háztartási keksz


a tetejére:
kakaópor


Moha az elkészítését tökéletesen leírta, IDE kattintva megtaláljátok, én nem cifrázom tovább!