2013. december 10., kedd

Sült máj baconnal és hagymával

Újabb kedvenc gasztro oldal, figyelem! Kaldeneker.hu! A roston sült marmaháj receptje alapján az alábbi variációt készítettem el. Még frissen és melegen faltam kenyérrel, majd bele pusztultam, annyira ízlett. Na ne tessék számítani semmi különlegesre, de mégis! :)




Épp sertésmáj volt itthon egy jó nagy adag. Megmostam és csodás szeletekre vágtam a májat eléggé vékonyan, akárcsak egy kenyeret. Borsoztam. Közben elkezdtem pirítani a bacon szeleteket egy serpenyőben és egy pici házi zsírt is dobtam alá. Mikor a baconok megsültek, kikaptam őket a serpenyőből és következtek a májak, melyeket a sütés előtt megforgattam lisztben. Pár perc alatt mindkét oldalukat megsütöttem. Kivettem a májszeleteket is a serpenyőből, majd rádobtam a visszamaradt zsírra egy-két fejnyi hagymakarikát és átforgattam benne. Dobjuk az egészet egy tányérra össze! :) Isteni!!!