2014. június 3., kedd

Szezámmagos csirke

Az aprosef.hu oldalán találtam a receptet cskacsa felhasználónál. Nagyon finom lett, jól be is ebédeltünk belőle. Bár nem volt itthon a receptben előírt mennyiségű szezámmag, fel kellett találnom magam és lenmagot adtam még hozzá, így is hibátlan lett. Ezért látjátok a képeken, hogy nem csak fehér színű mag borítja a husikat.









A receptet és hozzávalóit ITT TALÁLJÁTOK!


Megjegyzések: A tésztában megforgatott husikat egyesével tegyük bele a forró olajba úgy, hogy ne ragadjanak össze. Ha mégis össze ragadnak, villával válasszuk szét őket. Folyamatosan forgassuk és halvány aranybarnára süssük.

A megadott mennyiségből kb. 1 jókora jénai tálnyi hús lesz. Én dupla adaggal kezdtem, azt hittem kevés lesz, de nem így történt. 2-3 főre bőven elég lesz, nagyon laktató.


Elkészítettem a szószt és nem forgattam meg benne a csirkéket, hanem külön tálaltam, abba aztán mártogathatja mindenki a csirkéket, ahogy akarja. Azért, mert ezek a panírozott kis falatkák önmagában is megállják a helyüket! Tehát, aki nem szereti ezt a szezámmagos édes-savanyú szószt rajta, eheti simán is, mert nagyon finomak, omlósak és puhák a csirkefalatkák! Nyami! Nálunk csakis rizs jöhetett szóba hozzá. :)


Nem passzol ehhez az ételhez, de hajnalban megnéztem a DIANA című életrajzi drámát. Érdemes megnézni, bár szerintem korántsem annyira dramatikus a film, mint amin keresztülmehetett valójában a hercegné. Egy estés kikapcsolódásnak a film teljesen jó, főleg hölgyeknek ajánlom a szerelem végett!


"Oliver Hirschbiegel filmje a walesi hercegné teljesen új arcát mutatja meg: életének utolsó két évét feldolgozó filmből megismerhetjük a magánember Dianát, akinek állandóan meg kellett küzdenie az őt zaklató sajtóval, és aki mégis képes volt kijátszani a médiát, titokban tartani a Dr. Khanhoz, a pakisztáni orvoshoz fűződő kapcsolatát. A nép hercegnője, Lady Di távol a világtól, a szeretett férfi oldalán végre önmagára talált." - forrás filmtrailer.hu