2014. szeptember 10., szerda

Bögrés pillefánk pár perc alatt, Rupáner konyhájából

Mégis csak megosztom veletek ezt a receptet is, mert szuper gyors, csak össze kell keverni a hozzávalókat és kisütni. Rupáner konyhájában találtam a receptet. Ő azt mondja, hogy maguktól átfordulnak a fánkok, nálam nem tették, de egye fene. Lehet, hogy túl nagy méretben készítettem őket. :)






Hozzávalók, ahogyan ő írja:
- 2 púpos bögre liszt (2,5 dl-es bögre)
- 2 tojás
- 1 csomag sütőpor
- 2 doboz natúr joghurt, vagy tejföl (140 g-os kiszerelésű) De az egy tejföl, egy joghurt, is működik /én joghurttal készítettem
- 2-3 evőkanál cukor

Szóval egyszerűen kutyuld össze a hozzávalókat, majd forró olajba szaggasd ki ügyesen a fánkokat, hogy gömbformát vegyenek fel (1 vagy 2 evőkanál segítségével). Ugye legyen forró az olaj, de azért utána vegyük vissza a hőmérsékletet valamennyire, hogy át is süljön a fánk belseje és a külseje se égjen oda. Én azt ajánlom, hogy még világos/halovány barnán vegyük ki, ne hagyjuk tovább, mert égett íze lesz végül. Nekem nem fordult meg egy fánkocska sem, két villával forgattam őket ügyesen.

Mehet rá kisülve a porcukor és a házi lekvár!


Hasonló, gyors fánkreceptet találsz nálam túróval ITT!