2013. július 7., vasárnap

Urban-eve omlós csodás csokis muffinja! Fenséges!

Kipróbáltam Urban-eve omlós csokis muffinját. Osztatlan sikert aratott! Nálam a felső skálán mozog. Ez az, ami istenien csokis, kesernyés, belül nekem krémes maradt a beledobott csokoládédarabkáktól. Ez az a muffin, amihez mehet a vaníliafagylalt szó nélkül. Bátran ajánlom mindenkinek, 5 perc az összeállítása.




Hozzávalók

17 dkg puha vaj
2 egész tojás
15 dkg cukor
1 zacskó vaníliás cukor
fél zacskó sütőpor
15 dkg liszt
3 evőkanál házi baracklekvár
5 dkg keserű kakaópor

Apróra vágott étcsokoládé darabkák bele ízlés szerint

Az összes hozzávalót egy gépi keverőbe dobtam és krémesre kikevertem. Végül beleszórtam a csokidarabokat a masszába és elkevertem. 
12-es muffinsütő formába (vagy kivajazva, vagy muffinkapszliba vagy szilikonos muffinformába) kanalaztam a tésztát egységesen elosztva. Jó masszív tésztánk lesz, egyengessük el a kis muffin formákban. Nem a nagyon megemelkedős fajta, de így jó, ahogy van. Előmelegített sütőben sütöttem 180 fokon 20 percig (az eredeti 15-20 percet írt, nekem kellett a 20 perc és tűpróbáztam).

Nekem nagyon-nagyon ízlett! Sőt már a nyers tésztába belekóstoltam és már ott tudtam, hogy ez isteni lesz!