2015. január 29., csütörtök

Csinta...csinta...csokoládés palacsinta....

Kérem szépen, ez talán finomabb, mint a sima palacsinta! És nagyon laktató! Alig kell bele esetleg lekvár, önmagában, porcukorral is nagyon finom. Én még simán meglocsolnám egy kis likőrrel is! :) Nyami! A receptet az Apróséf oldalán találtam ITT!





Hozzávalók
kb. 7 darabra:


300 ml tej
2 db tojás 
125 g búzaliszt 
15 g kakaópor - holland
20 g kristálycukor
1 csipet só
40 ml étolaj

Rögtön dupla adaggal készítettem a fentiekhez képest és kisebb palacsintasütőben legalább 20 darab lett (ha nem több). Egy gépi keverővel a megadott hozzávalókat csomómentesre kevertem, fél órát hűtőben pihentettem. Sütés előtt újra kevertem a tésztán egyet és közepes méretű serpenyőben kisütöttem őket.

Minden 3-4. palacsinta után a forró serpenyőbe tegyünk egy nagyon pici olajat, hogy ne égjenek le a palacsinták. Hamar sül. Isteni!