2014. április 4., péntek

Egy szuper recept hortobágyi húsos palacsintára

Nosalty.hu oldalán találtam ezt a hortobágyi palacsintát Budai Brigi receptjei között. Mondhatom, isteni! A legjobb része a főzés volt, mert be kell, hogy valljam, folyamatosan kóstoltam. De tényleg, megállás nélkül. Hol a szaftot lapátoltam, hol a palacsintából csipkedtem. Mire oda került a sor, hogy ténylegesen, tányérról egyek belőle, már alig bírtam. És úgy, hogy ráadásul még nem is vagyok nagy rajongója ennek az ételnek, a férjem kedvéért álltam neki! Ezidáig hamis hortobágyit készítettünk itthon, palacsinta, pörkölt husival, tejföllel. De most megtanultam, hogyan kell hajtogatni a palacsintákat és beraktam őket szépen egymás mellé egy tepsibe. Jó kis dagik voltak, majd kibuggyantak, nézzétek csak:




Egy kicsit időigényes, de megéri a fáradozást! Én össz-vissz 2 darab töltött palacsintát tudtam bevágni, így 3-4-5 főnek is jut belőle. Nekem 15 db palacsinta jött ki egy közepes palacsintasütővel. Először a szaft soknak tűnt, de a sütőben igen rövid idő alatt mind felszívják a helyes, duci palacsinták a szaftot. :) Csak rövid ideig toljuk az ételt sütőbe, hogy szaftos is maradjon, meg nem is! Természetesen tálaláskor mehet rá még pluszban a tejföl!

A receptet és hozzávalókat ITT találjátok! 

Jó étvágyat!