2014. április 25., péntek

Expressz anyáknak expressz kenyér élesztőmentesen

Töredelmesen bevallom, nem volt itthon élesztő! :D Húsvétra elfogyott mind. Be is ütöttem a google keresőbe (hogy mi mindenre jó.....): KENYÉR ÉLESZTŐ NÉLKÜL. Első találati lista és még expressz is! Nosalty.hu oldalán Kr3 receptje! 

Most melegen eszem, sós vajjal megkenve a többedik szeletet. Jaj a fogyókúrámnak! :) 





A recept hozzávalóit ITT TALÁLJÁTOK!

Minden hozzávalót beledobtam a robotgépbe, adtam neki egy keverést. Állítólag lisztet már nem szabad pluszban hozzátenni, így a gyúrással is felhagytam. És milyen jól tettem! :) Úgy ragacsostésztástul a sütőpapírral bélelt tepsire kanalaztam és kézzel az oldalától kezdve a tésztát a teteje felé húzogattam körbe, magaslatot adván neki ezzel. Nem megijedni, lapos féle kenyérke és a sütőben megdagad, úgymond UFO figurát ölt! :D  Most még meleg, nem lesz az a ropogós héjú, de nekem így is nagyon ízlik. Amint látjátok, még lyukacsos is a tészta, lehet, hogy többet kellett volna dolgozni vele, de annyira élveztem, hogy 5 perc volt az elkészítése..... :)) TETSZIK.

Sütőben jó barnára sütjük és hamm, bekapjuk!