2014. április 12., szombat

Falusi Libák kalácsa tortaformában sütve

Nem vagyok nagy kalácskészítő mester, kézzel sem szeretek gyúrogatni órákig, pedig állítólag ez is az egyik titka a jó kalácsnak. A fonás sem megy olyan csodálatosan. Nos ennél a receptnél mindez nem számított, mert sima keverőgéppel dolgoztam (kicselezvén a kézzel gyúrást), valamint tortaformába kellett belehelyezni a két kalácsot, melyek eggyé dagadva, gyönyörű bucira sültek meg. És kérem szépen még finom is, végre nem a bolti! Észrevettétek már, hogy a bolti kalácsot egy ültő helyünkben fel tudjuk falni? Nem véletlen. Nincs a tésztájában semmi. Na, ennek van, két szelettel már bőven jól lakunk. :) És hát kérem, így néz ki, a látvány magáért beszél:



A receptet, az elkészítés pontos módját megtaláljátok a Falusi Libáknál ITT!
Én minden hozzávalót beledobtam a robotgépbe és követtem a további előírásokat. A két kalács nem töltötte ki teljesen a tortaformát, de sütés közben gyönyörűen megdagadtak kitöltvén a tortakarikát. Elrontani nem lehet, és látványnak sem utolsó a húsvéti asztalon. Jó étvágyat!