2013. január 31., csütörtök

Túrórudi pohárkrém Csakapuffintól

Újabb kattanásom a pohárkrémek. Próbálgatom, ízlelgetem. Tetszik. A következő, szintén egy kedvencemtől származik: Csakapuffin. Aki még nem ismeri a hölgyet, sürgősen tegye meg! Egyszerű torták, édességek hozzáillő humorral. Like! A nagyszerű túrórudi tortája (mindenképp a brownie alapút készítsük el, nekem a kekszes aljú szétesett) után, kíváncsi voltam erre a krémre is. Frissen nem jött be, no de másnap, mikor összeáll a tejszínhab a túróval, ajajajaj.....volt nekem. Meg a gyereknek is. Mutatom és mondom, hogy min érdemes változtatni.


Hozzávalók:
25 dkg túró
3 dkg porcukor
1 citrom reszelt héja
2 dl hideg tejszín
étcsokoládé

Az elkészítését itt találjátok. Ami nekem nem jött be az, hogy olvasztott csokoládét folyassunk a rétegek közé. Ha ezt is tesszük, vigyázzunk, hogy ne érjen a pohár széléig a csokoládé, mert rádermed és úgy kell lekalapálni az oldaláról. De igazából így hajaz leginkább egy túrórudira. Tökéletes lesz szerintem csokoládéreszelékkel (jócskán) vagy apróra tördelt csokidarabokkal is. Remélem, mondani sem kell, hogy mindig válasszunk magas kakaótartalmú, főleg étcsokoládét (min. 60%-osat). Ne sajnáljuk rá a pénzt!