2013. június 25., kedd

Muffin csokidarabokkal megtömve

Vadászok a JÓ muffin receptekre. Szó szerint vadászok! Tökéleteset még nem találtam, amikor is elájulok az ízhatástól, de finomakat néha igen. Ez a csokis muffin is finom, és a kis csokidarabkák édesen olvadnak el a finom tésztában. És mind egy szálig eltűnt a tányérról. A Nosalty.hu oldalán találtam Flóra felhasználónál. Ez sem volt egy nagy ördöngösség az biztos! :)


Hozzávalók:
100 g olvasztott vaj
220 g cukor
2 tojás
150 g natúr joghurt
5 ek tej
280 g liszt
4 tk sütőpor
150 g csokicsepp vagy apróra vágott étcsokoládé


A cukrot a vajjal kikevertem és hozzáadtam a tojásokat, joghurtot, tejet, sütőporral elvegyített lisztet. Gépi keverőt használtam, hogy a tészta egyenletes legyen. A végén a csokoládét apró darabokra tördeltem-vágtam, beleszórtam, majd belekevertem a tésztába. 


12 db-os muffin sütőformába töltöttem a masszát (vagy kapszliba vagy kivajazott formába) és előmelegített sütőben, 190 fokon kellemes barnára sütöttem őket. Szép, nagy csúcsok keletkeztek és én ezt imádom! Végül porcukorral megszórtam a csokis hegycsúcsokat!