2019. november 10., vasárnap

Cukormentes almás-mákos csemege


Aki megmondja, hogy milyen szerzemény ez, turmixgépet kap ajándékba, kivehető ajtóval! :) (vicc). Történt az úgy, hogy már megint valami diétásat kellett össze dobni egy perc alatt és ezt találtam itt: https://eletemetelei.hu/2019/03/17/dietas-almas-makos-szelet/
Mint láthatjátok, az enyém másképp néz ki, viszont az íze, mint egy tepsiben megsütött mákos gubáé vagy tésztáé. Imádjuk. És még az alakunknak is jót tesz! :D 



Hozzávalók (20cm-es sütőformához):

2 tojás
8-10 dkg édesítőszer (eritrit) =folyékony lowely sweet-et használtam (Norbi)
2 közepes alma lereszelve (szerintem nagyobb is mehet bele, akkor kevésbé száraz)
15 dkg darált mák
5 dkg zabliszt
1 tk. sütőpor


Az elkészítését a fenti linken találjátok. Én összedobtam mindent, jócskán édesítettem és 180 fokon jól megsütöttem és megettem! Hammm! :)