2019. november 24., vasárnap

Szénhidrát csökkentett, cukormentes túrós

Öt perces kavarással készen van ez a túrós süti, az ég világon semmi extra, de nagyon jól jön, mielőtt befalnánk a cukiban egy krémest a diéta alatt. :D  Egy kis házi cukormentes, savanykás lekvár hozzá, finom kávé és ki is vagyunk e téren elégítve. :) Ha az ember diétázik tudja, hogy sokszor kell magát megörvendeztetnie diétás édességekkel, hogy úgy érezze, még megehet egy-két torta szeletet. Hál istennek ma már minden elkészíthető fittebb formában vagy megvásárolható szép lassan már egy sima közértben, nagyobb bevásárló központban is. Igen, igen, jóval drágább, de hosszabb távon megéri az egészségünk érdekében. Mivel én is csak egy rohanó édesanya vagyok, akinek csak két keze van a 10 helyett, a csodálatos gasztro fotó ismét elmarad. Ígérem, ahogy ilyenekre lesz időm, mindent megteszek az esztétikus kinézet érdekében. :) 





Hozzávalók:

250 g túró
175 g tejföl
3 tojás
4,5 dkg ch csökkentett liszt (nálam update)
update zero és folyékony édesítő ízlés szerint vagy bármilyen negyedannyi, vagy amit használtok
1 csomag sütőpor 


Én még megspékeltem egy kis reszelt citromhéjjal és vanília aromával, de ez elhagyható.


A sütőt előmelegítjük 180 °C-ra. A hozzávalókat csomómentesre keverjük és már mehet is egy kisebb, sütőpapírral bélelt tepsibe, majd a sütőbe, ezután tűpróbáig sütjük. Egy tortaformába öntöttem. Sütés alatt a süti felfúvódik, sütés után össze esik, szóval egy kis lapos pite lesz belőle. Ha magasabbat szeretnétek, akkor a 24-es tortaformánál kisebb formát kell választanotok.


Forrás