2013. február 7., csütörtök

Csiga-biga gyere ki, de kakaósan!

Én nem tudom, hogy van, de akárhonnan vásárolok kakaós csigát, egyik rosszabb, mint a másik. Mostanában aromákat is érzek benne. Brrrr....már ez sem a régi. Na de majd én! Hiába, a legfinomabb dolgok otthon készülnek. És már megint pofonegyszerűen...És a végeredmény..hmmm...csodálatosan ropogós, pont jól kakaós csiga! Ez tényleg kijött a sütőből! :P


Házilag készült mini kakaós csiga

Hozzávalók:

1 csomag leveles tészta (inkább olyat vegyünk, ami nincs kinyújtva, nyújtsuk ki magunk - én ezt a CBA-ban vásároltam, saját márkás termék és isteni!)

3 evőkanál keserű kakaópor

4 evőkanál cukor (itt kristálycukrot használtam)

pici olvasztott vaj

 

A sütőt előmelegítjük 200 fokra.

Kinyújtjuk a leveles tésztát (akárcsak egy bejglit készítenénk), megkenjük az olvasztott vajjal és megszórjuk a kakaó és cukor egyvelegével. Felkekerjük, mint egy bejglit és 2 cm-es karikákra- csigákra vágjuk. Ezeket aztán szépen ráfektetjük egy sütőpapírral bélelt sütőlapra és betoljuk az előmelegített sütőbe! Kb. 15-20 perc a sütése és kész! Sütés után forrón, jó sok porcukorral megszórjuk, ne sajnáljuk!


Ne együk se melegen, se frissen azonnal, mert állnia kell! Ha az igazi ízt szeretnénk visszakapni, másnap reggel kóstoljuk meg! (Én ezüstfóliával letakartam a csigákat éjszakára). Hát valami isteni másnap! És a gyerekek is imádni fogják!

A receptet a Nosalty.hu oldalán találtam.